domingo, 28 de diciembre de 2014

Chacarera niedzielna.

Jak być chorym przy 35 stopniach Celsjusza? Czuję silny dysonans poznawczy,jako że wszystkie znane mi metody domowej kuracji wydają się być zupełnie bez sensu.
Siedzieć w domu i się wygrzewać? Ale goręcej niż w domu jest na dworze! Jest goręcej niż pod jakąkolwiek pierzyną! A domu i tak pot ze mnie spływa. Pić gorące napoje? To grozi śmiercią z przegrzania!
No ok, nie musiałam iść wczoraj na basen i jeszcze pogorszyć sprawy, ale po prostu nie mogłam sie oprzeć. No i dziś mam za swoje.
Dziś w piosence na niedzielę chacarera, Chacarera to tradycyjny rodzaj muzyki argentyńskiej, związana silnie z kulturą "gaucho".

Dziś jedna na poważnie- jedna z legend argentyńskiego folkloru Atahualpa Yupanqui.

https://www.youtube.com/watch?v=OGKvb1MPjXE

I jedna zupełnie nie na poważnie.

https://www.youtube.com/watch?v=-T2fS_CyTFA

1 comentario:

  1. Can't you write in english? So much more people including me could understand.

    ResponderEliminar